Різдво як стосунки
Луків Оксана Богданівна
- підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
- отримання нової інформації для саморозвитку;
- набуття практичних професійних навичок.
- Актуалізувати процес самоаналізу педагогічних працівників.
- Познайомити з прийомами саморегуляції емоційного стану.
- Оптимізувати самооцінювання педагогів і зняти психоемоційне напруження.
- Сформувати позитивне самоприйняття і сприйняття навколишнього світу.
- Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти.
• Пояснює нормативно-правові вимоги щодо проведення уроку християнської етики у сучасній школі.
• Пояснює зміст та функції інтерактивних методів навчання, їх доцільне використання на уроках християнської етики.
• Пояснює необхідність та актуальність компетентнісного підходу у навчанні учнів.
• Вміє аналізувати компетентності крізь призму змодельованих етичних ситуацій.
• Демонструє уміння укладати інтерактивні дидактичні вправи, які розкривають суть компетентностей, спрямованих на інноваційне навчання учнів на уроках християнської етики.
загальні: усвідомлення власної гідності, а також гідності іншої особи, важливості здоров’я школяра (фізичного, психічного і морального), здатність сприяти розвитку креативного мислення учнів крізь призму інтерактивних методик навчання;
фахові: обізнаність із новітніми науково обґрунтованими відомостями з педагогіки, психології, методики викладання, інноваційних технологій для створення освітньо-розвивального середовища, що сприяє цілісному індивідуально-особистісному становленню здобувачів освіти.
науково-методичний супровід професійного розвитку вчителів християнської етики у їх підготовці до роботи, спрямованої на розвиток їх педагогічних здібностей, необхідних компетентностей у навчанні християнської етики, а також умінь та навиків, необхідних в умовах освітньої реформи, відповідно до запитів громадянського суспільства, установ і закладів освіти, якісних потреб споживачів освітніх послуг.
забезпечення практичного використання інтерактивних методів навчання на уроках християнської етики, а також розвитку компетентнісного підходу у навчанні учнів, професійний саморозвиток педагога.
• Знання і розуміння нормативно-правових вимог щодо проведення уроку християнської етики в школі. Розуміння теоретичних засад, актуальності та доцільності використання інтерактивних методів у навчанні учнів.
• Уміння практично використовувати успішні практики інтерактивного навчання у роботі з учнями.
• Знання і розуміння компетентнісного підходу у навчанні християнської етики. Вміння виокремлювати компетентності, інтерактивно моделювати їх.
• Вміння формувати громадянські компетентності в учнів на уроках християнської етики.
педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів освіти.
Навчальний курс передбачає 6 годин.
Навчальний курс передбачає очне навчання.
Сертифікат із зазначенням кількості навчальних годин.