Лідери освітніх інновацій у НУШ та дошкіллі
Літня унівська школа
Володимир Чупрін, консультант “Простору ментального комфорту «АІМ»”, викладач курсу “Емоційний інтелект” у Львівській школі керівників бізнесу, викладач курсу “Психологія стосунків” в Українській академії лідерства, слухач Українського Психотерапевтичного Університету, член Української спілки психотерапевтів, гештальт-терапевт;
Оксана Ганик;
Катерина Гук, дефектолог, фахівець у роботі з дітьми з РСА, вихователь інклюзивної групи, двічі переможець програми “Успішний педагог”;
Олена Кулигіна, керівниця магістерської програми з медіакомунікацій Школи журналістики та комунікацій УКУ, консультантка з маркетингу, брендингу, стратегічних та кризових комунікацій, авторка навчального курсу “Комунікація для релігійних організацій” та співавторка книги “Церква і медіа: 7 кроків до порозуміння»;
Наталя Древняк-Сарабун, вчитель-методист НВК “Школа-гімназія святої Софії”, учасник робочої групи НУШ; Ірина Матійків, кандидатка психологічних наук, керівниця тренінгового центру «Психологія для професіоналів», розробниця психологічного та трансформаційного інструментарію, експертка з тренерства і коучингу, автор і ведуча психологічних ігор;
Євген Федєчкін, тренер з командної взаємодії, консультант КПТ+, фахівець з психічного здоров’я в організаціях.
- підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
- отримання нової інформації для саморозвитку;
- набуття практичних професійний навичок.
- Актуалізувати процес самоаналізу педагогічних працівників.
- Познайомити з прийомами саморегуляції емоційного стану.
- Оптимізувати самооцінювання педагогів і зняти психоемоційне напруження.
- Сформувати позитивне самоприйняття і сприйняття навколишнього світу.
- Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти.
Знання і розуміння
– поняття та симптоми емоційного вигорання;
– фактори, що сприяють формуванню синдрому емоційного вигорання;
– стратегії розвитку синдрому емоційного вигорання;
– способи профілактики синдрому вигорання, саморегуляції несприятливих емоційних станів;
– техніки для самовідновлення і профілактики вигорання
Розвинені вміння
– організовувати діяльність на компетентнісних засадах (планування, організація, прогнозування, проєктування, оцінювання тощо);
– організовувати та проводити роботу за основними напрямами та видами діяльності;
– використовувати різноманітні методи, форми і технології, техніки профілактики синдрому вигорання, саморегуляції несприятливих емоційних станів;
– діагностувати рівень емоційного вигорання;
– створювати умови для виходу ситуації на якісно новий рівень розвитку, виробляти нові норми взаємодії;
– розвивати здатність педагога ефективно реагувати на свої потреби та потреби дитини;
– сформувати навички виходу зі складних життєвих ситуацій
Диспозиції (цінності, ставлення)
– цінність особистості;
– готовність до змін, гнучкість, постійний професійний розвиток;
– рефлексія власної професійної практики.
загальні: знання та вміння застосовувати сучасні психолого-педагогічні підходи та методики щодо побудови розвиваючого освітнього процесу для цілісного гармонійного розвитку кожного здобувача загальної середньої та дошкільної освіти; можливість забезпечувати високоефективну та якісну фахову діяльність завдяки розвиненим педагогічним рефлекторним навичкам і вмінням з урахуванням сучасних цінностей та світогляду молоді, критеріїв педагогічної етики та актуальних проблем загальної середньої та дошкільної освіти;
фахові: розуміння слухачами поняття «базова емоційна грамотність», основні знання про стресові ситуації, конфлікти, емоційне вигорання, пошук сенсів, втрата мотивації та значення емоцій в усіх цих процесах; набуття первинного досвіду формувального оцінювання учнів, вміння використовувати нові види та технології формувального оцінювання як одного із сучасних підходів до підвищення якості освіти; розуміння поняття «поведінка», основні функції поведінки та механізми, що їх запускають, вміння організувати успішну співпрацю з дитиною; розуміння та аналіз своїх емоцій, вміння надати психологічну підтримку іншій людині, знання технік, що зменшують стрес, поняття «емоційна компетентність»; вміння ефективної співпраці в команді; знання та застосування на практиці методів інтерактивного навчання.
надати педагогічним та науково – педагогічним працівникам професійну та особистісну формацію, зростання у компетенції, сталий розвиток, що сприяє постійному покращенню учнівських досягнень.
розвиток професійних компетентностей; створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами.
- поняття про базову емоційну грамотність;
- концепцією та педагогічні інструменти формувального оцінювання учнів у Новій українській школі;
- поняття «поведінка» та її функції, основні функції небажаної поведінки та механізми, що її запускають; корекція небажаної поведінки у дітей з ООП;
- комунікація вчителя в публічному просторі з різними аудиторіями: колегами, батьками та учнями; види комунікації та її цілі, як вчителю комунікувати у соціальних мережах та поширювати свої цінності, ідей та місії;
- поняття «емоційна компетентність» і для чого її розвивати;
- відпрацювання вправ для ефективності роботи в команді;
- поняття та види методів інтерактивного викладання.
педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів освіти.
Навчальний курс передбачає 30 годин.
Навчальний курс передбачає очне навчання.
Сертифікат із зазначенням кількості навчальних годин.